Известие

Collapse
No announcement yet.

странно пукане

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • странно пукане

    здравеите,
    колеги имам един проблем с моита алфа 145
    за подобни проблеми е писано но моя е малко по различен
    накратко исторята ми с колата е такава...
    преди около 2 години си смених агренажа при един селски майстор,от тогава насам само проблеми.
    Покрай агренажа и ролките смених и разпределителен вал 2-бр ламбда сонди 4бр-дебитомери и ходих на няколко места за центровка последното от които беше ауто италия.
    Накрая се установи (в ауто италия) , че съм за нов дебитомер , центровка , ламбда сонда , свещи ...
    от всички тези неща си позволих само дебитомера за 1080лв,центровка за 220лв и две диагностики за по 40лв всяка. Както и да е , прежалих се и ги дадох.
    Лошото обече е,че мина не мина време и колата започна да мени оборотите или иначе казано старата песен на нов глас.Тогава взех нещата в свои ръце и започнах да се ''правя на разбирач'' разглобих моторчето за предвалителен празен ход,дроселовата клапа и всичко което можеше да се свали по лесно.
    Почистих всичко и го зглобих така както си беше, и чудо колата се опраи и си вървеше чудесно до преди няколко дни.Оборотите са си наред,въздушния филтър е нов , но се чува странно пукане,когато тръгна по време на набирането или по точно : стартира колата-вкючвам първа-газ до 3000 оборота-втора от1800оборота и тогава припуква,заглъхва за малко и после се оправя-трета от 2500 оборота отново същото до към 3000 и се оправя-четвърта няма проблем както и пета.Иначе казано заглъхва и припуква при набиране около 1500 до 2800 оборота.
    Имам няколко предположения
    1 запушен катализатор или нещо по изпусквателните тръби
    2 свещи
    3 моторче за празен ход
    4 зацапана дроселова клапа
    5 умряла ламбда сонда
    п.п
    забравих да спомена,че смених севщите с Шампионки, защото са 90лв
    колеги моля помагаите щотот не ми се изгаря отново с около 2000 хилки за ремонт
    ALFA ROMEO 145 1.4 16V

  • #2
    Пукането предполагам в смукателния колектор може да бъде от липса на достатъчно гориво или от прекалено много въздух. Или от лоши свещи или лошо регулирани или изобщо нерегулирани. И от още куп неща.

    Кажи си номера на двигателя за да се разбере за кой точно мотор става въпрос.

    И какъв е този дебитомер за 1080 лв? Все съм чувал хора да ги обуват по сервизите ама чак пък така да те обуят направо си е... за незнам и аз какво.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Аз отскоро имам Алфа 146 със 1.6ТС мотор и при мен го има същото нещо. Не знам и аз от какво е но поне мога да те насоча малко: от катализатора не е, понеже аз нямам такъв (и преди да го махна и след това проблема си остана същия), от ламбда сондата не е също, тъй като първите няколко минути докато загрее колата данните от нея не се взимат предвид от управляващия блок, от дебитомера също не е - аз съм със чисто нов Бош 111 който е най-добрия доколкото знам за тези коли. Според мен причината си е изцяло в свещите (аз съм с Бош и Беру, които са далеч от качеството на оригиналните). Моторчето за празен ход според познанията ми не би могло да причини такъв вид пукания, но това все пак е моето скромно мнение. Дано съм ти бил полезен!

      ---------- Post added at 10:46 ---------- Previous post was at 10:42 ----------

      п.п. Току що видях с какви свещи си! При първа възможност си вземи или NGK (около 280лв) или Denso Iridium (около 220лв). Според мен това ще ти реши проблема, пък и ще имаш по-приятна работа на мотора и може би ще паднеш леко надолу в разхода заради по-доброто изгаряне.
      Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
      Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
      BMW 328i

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Пукането предполагам в смукателния колектор може да бъде от липса на достатъчно гориво или от прекалено много въздух. Или от лоши свещи или лошо регулирани или изобщо нерегулирани. И от още куп неща.

        Кажи си номера на двигателя за да се разбере за кой точно мотор става въпрос.

        И какъв е този дебитомер за 1080 лв? Все съм чувал хора да ги обуват по сервизите ама чак пък така да те обуят направо си е... за незнам и аз какво.
        колега какво да ти кажа,опитах какви ли не евтини варианти за ремонт по колата и накрая се принудих да отида в ада (ауто италия).и т.н. и т.н.
        направо вече ми се реве
        колата ми е алфа145 1.4 т.с 16 в. 1998 година(ако това имаш в предвид за номер на двигател) иначе точно серийния номер не го знам писаха го в КАТ като резервна част

        ---------- Post added at 23:15 ---------- Previous post was at 23:00 ----------

        Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
        Аз отскоро имам Алфа 146 със 1.6ТС мотор и при мен го има същото нещо. Не знам и аз от какво е но поне мога да те насоча малко: от катализатора не е, понеже аз нямам такъв (и преди да го махна и след това проблема си остана същия), от ламбда сондата не е също, тъй като първите няколко минути докато загрее колата данните от нея не се взимат предвид от управляващия блок, от дебитомера също не е - аз съм със чисто нов Бош 111 който е най-добрия доколкото знам за тези коли. Според мен причината си е изцяло в свещите (аз съм с Бош и Беру, които са далеч от качеството на оригиналните). Моторчето за празен ход според познанията ми не би могло да причини такъв вид пукания, но това все пак е моето скромно мнение. Дано съм ти бил полезен!

        ---------- Post added at 10:46 ---------- Previous post was at 10:42 ----------

        п.п. Току що видях с какви свещи си! При първа възможност си вземи или NGK (около 280лв) или Denso Iridium (около 220лв). Според мен това ще ти реши проблема, пък и ще имаш по-приятна работа на мотора и може би ще паднеш леко надолу в разхода заради по-доброто изгаряне.
        да знам колега,че тези свещи,които съм сложил са пълни ментета но се изръсих с толкова много кинти и то за дреболии,че това ми оставаше да дам и 660 лв.за свещи(поне според индивидите от ауто италия са толкова).Бях чувал за някакви по евтини отсорта на 280-300 лв. но и това не са малко пари,засега карам с тези,ама както е тъгнало май ще си стягам парцалите за по-скъпи и по-хубави. Мерси много за отговора ти, изобщо не е малко,това което ми казваш иначе трябваше да си убия около 2 дни в канала
        ALFA ROMEO 145 1.4 16V

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от alex8805 Покажи съобщение
          колега какво да ти кажа,опитах какви ли не евтини варианти за ремонт по колата и накрая се принудих да отида в ада (ауто италия).и т.н. и т.н.
          направо вече ми се реве
          колата ми е алфа145 1.4 т.с 16 в. 1998 година(ако това имаш в предвид за номер на двигател) иначе точно серийния номер не го знам писаха го в КАТ като резервна част

          ---------- Post added at 23:15 ---------- Previous post was at 23:00 ----------


          да знам колега,че тези свещи,които съм сложил са пълни ментета но се изръсих с толкова много кинти и то за дреболии,че това ми оставаше да дам и 660 лв.за свещи(поне според индивидите от ауто италия са толкова).Бях чувал за някакви по евтини отсорта на 280-300 лв. но и това не са малко пари,засега карам с тези,ама както е тъгнало май ще си стягам парцалите за по-скъпи и по-хубави. Мерси много за отговора ти, изобщо не е малко,това което ми казваш иначе трябваше да си убия около 2 дни в канала
          какви са тия свещи за 660 лева Няма толкова скапи свещи!Комплекта свещи на ngk и denso казаха в по горния пост на какви цени са.Тия в ауто италия са големи кожудери.
          Last edited by ngbauns; d.m.y г., 11:46. Основание: допалване на поста
          Alfa Romeo 156 1.9 JTDm sportwagon

          Comment


          • #6
            Радвам се, че съм ти помогнал! Според мен в твоя случай най-добре ще е да си събереш 220 или 280лв и да си купиш истинските свещи за тази кола - това според мен ще ти реши проблема с пукането. Успех!
            Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
            Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
            BMW 328i

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от alex8805 Покажи съобщение
              здравеите,
              колеги имам един проблем с моита алфа 145
              за подобни проблеми е писано но моя е малко по различен
              накратко исторята ми с колата е такава...
              преди около 2 години си смених агренажа при един селски майстор,от тогава насам само проблеми.
              Покрай агренажа и ролките смених и разпределителен вал 2-бр ламбда сонди 4бр-дебитомери и ходих на няколко места за центровка последното от които беше ауто италия.
              Накрая се установи (в ауто италия) , че съм за нов дебитомер , центровка , ламбда сонда , свещи ...
              от всички тези неща си позволих само дебитомера за 1080лв,центровка за 220лв и две диагностики за по 40лв всяка. Както и да е , прежалих се и ги дадох.
              Лошото обече е,че мина не мина време и колата започна да мени оборотите или иначе казано старата песен на нов глас.Тогава взех нещата в свои ръце и започнах да се ''правя на разбирач'' разглобих моторчето за предвалителен празен ход,дроселовата клапа и всичко което можеше да се свали по лесно.
              Почистих всичко и го зглобих така както си беше, и чудо колата се опраи и си вървеше чудесно до преди няколко дни.Оборотите са си наред,въздушния филтър е нов , но се чува странно пукане,когато тръгна по време на набирането или по точно : стартира колата-вкючвам първа-газ до 3000 оборота-втора от1800оборота и тогава припуква,заглъхва за малко и после се оправя-трета от 2500 оборота отново същото до към 3000 и се оправя-четвърта няма проблем както и пета.Иначе казано заглъхва и припуква при набиране около 1500 до 2800 оборота.
              Имам няколко предположения
              1 запушен катализатор или нещо по изпусквателните тръби
              2 свещи
              3 моторче за празен ход
              4 зацапана дроселова клапа
              5 умряла ламбда сонда
              п.п
              забравих да спомена,че смених севщите с Шампионки, защото са 90лв
              колеги моля помагаите щотот не ми се изгаря отново с около 2000 хилки за ремонт
              Колега, както ти казах и в чата - отиди в някой от клубните сервизи:
              http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=51
              http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=53
              http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=54

              Тези мошеници, при които си ходил до сега са за съд.
              --Alfa Romeo 147 1.9JTD -- Keep walking! --
              sigpic

              Comment


              • #8
                ще отида,защото чета по другите теми и публикации,че си разбират от работата.
                А,що се отнася за много разбиращите от цени и качество мяйстори в ауто италия има ли място в сайта дето мога да изразя мнение пък да се надяваме,че все някой ще си вземе поука
                ALFA ROMEO 145 1.4 16V

                Comment


                • #9
                  Яко са те одрусали в Ауто Италия .
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=29537
                  Е те тука може да си поплачеш от тях ( и техни хора четат)
                  Дебитомера ти за 1,4 Т.С. че е скъп -скъп си е около 650лв е в БОШ - за справка имаме колега който работи там и доста хора вече е снабдил .
                  Добре де гледам си от Перник - не можа ли да прескочиш до София и да я закараш в някой от форумните сервизи - поне са виждали Алфа и нямаше да си имаш толкова разходи и главоболия . Нищо за другия път да знаеш - повече четене и питане и само в доверени сервизи иначе излиза много скъпо .
                  Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                  Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                  Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
                    Яко са те одрусали в Ауто Италия .
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=29537
                    Е те тука може да си поплачеш от тях ( и техни хора четат)
                    Дебитомера ти за 1,4 Т.С. че е скъп -скъп си е около 650лв е в БОШ - за справка имаме колега който работи там и доста хора вече е снабдил .
                    Добре де гледам си от Перник - не можа ли да прескочиш до София и да я закараш в някой от форумните сервизи - поне са виждали Алфа и нямаше да си имаш толкова разходи и главоболия . Нищо за другия път да знаеш - повече четене и питане и само в доверени сервизи иначе излиза много скъпо .
                    прав си кога , но човек веднъж се прее..
                    благодаря ти за линка,понаписах им малко нещица там макар,че се съмнявам да се трогнат но им го казах
                    ALFA ROMEO 145 1.4 16V

                    Comment


                    • #11
                      Гледай каквото можеш да си правиш сам по колата, защото от "майсторите", каквито са повечето по сервизите само главоболия след това. Аз един път си дадох колатана сервиз за да ми боядисат задна врата като си мислех че нищо не могат да прецакат....но сбърках - като са качвали вратата са свързали говорителя лошо и двете жички са се допирали, вследствие на което музиката е била пусната цял ден но заради защитата в самото CD не се е чувал звук и така акумолатора ми беше аут....след това се почва разглобяване, след това още едно оставане на пътя заради не добре заредения акумолатор... и така Та мисълта ми е - или си правете сами колата (стига да знаете все пак какво правите де...) или на сигурни майстори, каквито виждам че тук във форума наистина има!
                      Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                      Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                      BMW 328i

                      Comment


                      • #12
                        така си е колега откакто си изпатих от ауто италянците и още един куп ''майстори''
                        се провъзгласих за майстор и от тогава знам че всичко мога и всичко знам (шегувам се разбирасе ) но подкрепям мнението ти защото ако си развалиш нещо по колата ще знаеш че си го направил безплатно
                        ALFA ROMEO 145 1.4 16V

                        Comment


                        • #13
                          Мойта кола има същите проблеми. Като я купих пукаше та даже и не вървеше, намериха вода в 1 цилиндир при свещите и я изчистиха и ми сложиха нови свещи шампионки. Днеска ходих при Лисан да я погледне, но човека имаше адски много работа и не можа да диагностицира, но каза че според него около 80% е от свещите. Аз съм сменил лабда, дебитомер, свещи ангренаж и други работи от които не мисля че може да е проблема. Другия вариянт е да смениш бензина. Но според мен проблема може да се дължи на:
                          1. Калпав бензин
                          2. Свещи
                          3. Дебитомер
                          4. Лабда сонда
                          и 5. Кабели (което е най-малко вероятно според мен)
                          Това е дано да съм бил полезен.
                          Може и да греша, ако е така поправете ме.
                          Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                          Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                          Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                          Comment


                          • #14
                            Колега,да поспамя и аз малко в темата ти!Ако беше разгледал добре форума,щеше да откриеш и една тема -Срещи- Перник!Тя е в срещи и мероприятия!Там колегите можеше да ти спестят много главоболия!Попрочети и не се срамувай!!!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              ако наистина може да е от бензина само ми кажете и тия от близката бензиностанция ще ги подпаля
                              между другото колега имаш право, аз също съм сменил някои неща като дебитомер,ламбда сонда,свещи (е шампионки ама нови) , ремъци
                              ,ролки и т.н.
                              по-нагоре ngbauns ме светна за идеята за по-добри свещи
                              значи вариантите за проблема за сега са два свещи или бензин или и двета
                              мерси колеги ако имате още предположения казваите
                              ALFA ROMEO 145 1.4 16V

                              Comment

                              Working...
                              X